HTML

Múmin-völgy

Élet Tampere mellett Hämeenkyrö-ben, au-pair munka, világlátás, talán új élet :) (a külcsínért külön köszönet Dave-nek :)

Időkép

Utolsó kommentek

  • Bernadett Ott: Azóta már fél év is eltelt. :) Új poszt lesz? :) (2014.06.04. 14:28) 141. új év-egy év
  • Caddy: Én szerintem tudom, hol van ez a színház. :) Örülök, hogy volt egy kis kulturális élet a sok otthon után. :) Jutta szülinap, biztos nagyon jó lesz, én már várom a beszámolót. (2013.12.02. 16:43) 139. színházban megint
  • Anyko: A képeket elnézve a finn közönség sem az a "öltözzünk ki, hogy megtiszteljük a színházat és a színeszeket" típus. (2013.11.29. 17:04) 139. színházban megint
  • Iivisniemenkuja: valami hihetetlen bájos kislány Jutta:) Állatok nem csak az erdőben vannak, sajna egyre többen élnek a városokban. Na, azoktól kell igazán tartani:) (2013.11.21. 09:49) 138. családom és egyéb állatfajták
  • kicsipm: @kaagi: igen, igen, a szemem csal meg engem :) Látom ám én is azt a sok "mobil" hokipályát, ami mostanában "bújt ki a földből"... Sőt sok floorballoson látszik (a csapatban is van egy hátvéd) hogy a... (2013.11.21. 07:40) 138. családom és egyéb állatfajták
  • Utolsó 20

Címkék

család (85) én (121) finnek (35) helyi (17) hétvége (11) kedvenc (3) miért (2) mindennapok (14) múmin (15) nyelv (40) (1) sport (6) utazás (3) Címkefelhő

Friss topikok

  • Bernadett Ott: Azóta már fél év is eltelt. :) Új poszt lesz? :) (2014.06.04. 14:28) 141. új év-egy év
  • Caddy: Én szerintem tudom, hol van ez a színház. :) Örülök, hogy volt egy kis kulturális élet a sok ottho... (2013.12.02. 16:43) 139. színházban megint
  • Iivisniemenkuja: valami hihetetlen bájos kislány Jutta:) Állatok nem csak az erdőben vannak, sajna egyre többen éln... (2013.11.21. 09:49) 138. családom és egyéb állatfajták
  • Iivisniemenkuja: szuper és 3x hipp hipp hurrrráááá:) jó vagy budapesti lány! csak így tovább. (2013.11.11. 16:24) 137. első meccsnap, első gól
  • kicsipm: @_Maverick: jó, jó... :) De ez harmad osztály, és itt 5 csoport van harmad osztályban (területi al... (2013.11.06. 10:27) 136. "Győzelem - csapattag lettem"

122. monszun időszak

2013.08.12. 17:51 :: kicsipm

Igen, igen, beköszöntött... Vagy borús az ég, vagy  nem, de kb. minden nap esik. Ha biciklire ülök, akkor biztosan. Péneteken sikeresen rommá áztam a bringán, a hátam mögött Juttával. Ő is áv volt (ázott veréb). Ma -hétfőn- ennek ellenére ismét szerencsét próbáltam az időjárással...

Ma még nincsen suli Miskának, ennek megfelelően reggel 8.15-kor elindult Simo-hoz, hogy akkor bandáznak, hiszen 2 hete nem találkoztak, de Simo nem volt otthon. Úgyhogy hazajött, és ülhettem le vele dvd-zni, Narnia 2, mert hogy az korhatáros-és ha felőttel nézi a gyerek akkor nem fog rosszat álmodni, vagy mi??? (Mástól most itt jönne a húúúúú, de szép és jóóóó, meg könnyűűűű az au-pair élete, csupa nevetés, vidámság... :) Nem panaszkodom, pláne, mert angolul volt, finn felirattal, de mivel Miska nem olvas még elég gyorsan, el is unta hamar. Aztán a vége előtt (nem tudom mennyivel) meg is jött Simo, és 16-ig Miska hírét sem hallottam. Főleg mert a mobilja is itthon maradt-mert ugye ezért van, játszani, meg netezni, ha már iPhone.

Továbbra is "evés" gondok vannak. Miska az apai nagyinál 2 hétig minden reggel palacsintát evett, így az anyja hiába csinált neki tegnap este azt, nem evett csak egyet. Meg ma reggel egy csokis pudingot, de azt is csak miután minden mást kitettem elé, és végigkérdeztem kell-e neki. Ezen kívül nagy nehezen lecsúszott neki 5-6 kanál spenót főzelék délután. Ami után viszont kivitte a tányért. Mert az apja azt mondta neki (mikor együtt voltak), hogy ha evés után a mosogató közelébe viszi a tányért, nézhet korhatáros filmet. A Harry Potter-t. No komment, nem vagyok szülő. Nekem a jó biziért kiskutya volt a jutalom... (úgy emlékszem :)

Mivel ma már a kutyákkal is megáztam kicsit, azaz majdnem végig esett a 4,5 km alatt, és mivel a Juttáért indulás előtt is leszakadt az ég, felhívtam Anne-t az ajtóból, hogy ugyan fel tudja-e ma venni a kisbabát. (Jó, már nem olyan kicsi, 2 éves lesz novemberben, de nekem kisbaba :) Mondta hogy ja, de még dolgozik, és... mondtam, jó, elmegyek érte én... Odafelé már esett az eső, de vissza... szétáztunk. Ám, Jutta csak akkor nem sír a biciklin, mikor az arcunkba csap az eső, édes :) Lehet annyira meg van lepve, azért, nem tudom :). De, ma legalább tokától bokáig vízállóba öltöztettem, így csak a kis haja ázott meg ami a sisakból kilógott. Meg az arca :) Az merő víz volt, olyan édes volt. :)

Én meg... hát én zoknitól top-ig átöltöztem...

1 komment

Címkék: család én

A bejegyzés trackback címe:

https://muumilaakso.blog.hu/api/trackback/id/tr245457923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caddy 2013.08.13. 08:10:37

Hát ennek a sok esőnek annyira nem örülök....mármint ha mi megyünk, nem biztos, hogy ezt szeretném. :D
Mégis működik a bringa a babával, ennek nagyon örülök.
süti beállítások módosítása