HTML

Múmin-völgy

Élet Tampere mellett Hämeenkyrö-ben, au-pair munka, világlátás, talán új élet :) (a külcsínért külön köszönet Dave-nek :)

Időkép

Utolsó kommentek

  • Bernadett Ott: Azóta már fél év is eltelt. :) Új poszt lesz? :) (2014.06.04. 14:28) 141. új év-egy év
  • Caddy: Én szerintem tudom, hol van ez a színház. :) Örülök, hogy volt egy kis kulturális élet a sok otthon után. :) Jutta szülinap, biztos nagyon jó lesz, én már várom a beszámolót. (2013.12.02. 16:43) 139. színházban megint
  • Anyko: A képeket elnézve a finn közönség sem az a "öltözzünk ki, hogy megtiszteljük a színházat és a színeszeket" típus. (2013.11.29. 17:04) 139. színházban megint
  • Iivisniemenkuja: valami hihetetlen bájos kislány Jutta:) Állatok nem csak az erdőben vannak, sajna egyre többen élnek a városokban. Na, azoktól kell igazán tartani:) (2013.11.21. 09:49) 138. családom és egyéb állatfajták
  • kicsipm: @kaagi: igen, igen, a szemem csal meg engem :) Látom ám én is azt a sok "mobil" hokipályát, ami mostanában "bújt ki a földből"... Sőt sok floorballoson látszik (a csapatban is van egy hátvéd) hogy a... (2013.11.21. 07:40) 138. családom és egyéb állatfajták
  • Utolsó 20

Címkék

család (85) én (121) finnek (35) helyi (17) hétvége (11) kedvenc (3) miért (2) mindennapok (14) múmin (15) nyelv (40) (1) sport (6) utazás (3) Címkefelhő

Friss topikok

  • Bernadett Ott: Azóta már fél év is eltelt. :) Új poszt lesz? :) (2014.06.04. 14:28) 141. új év-egy év
  • Caddy: Én szerintem tudom, hol van ez a színház. :) Örülök, hogy volt egy kis kulturális élet a sok ottho... (2013.12.02. 16:43) 139. színházban megint
  • Iivisniemenkuja: valami hihetetlen bájos kislány Jutta:) Állatok nem csak az erdőben vannak, sajna egyre többen éln... (2013.11.21. 09:49) 138. családom és egyéb állatfajták
  • Iivisniemenkuja: szuper és 3x hipp hipp hurrrráááá:) jó vagy budapesti lány! csak így tovább. (2013.11.11. 16:24) 137. első meccsnap, első gól
  • kicsipm: @_Maverick: jó, jó... :) De ez harmad osztály, és itt 5 csoport van harmad osztályban (területi al... (2013.11.06. 10:27) 136. "Győzelem - csapattag lettem"

120. fesztivállapot

2013.08.06. 14:14 :: kicsipm

No, akkor a helyesbítéssel kezdenék: szóval, igen, a szabadtéri színház Pynikki kerületben van, az előző bejegyzésben rosszul írtam (nem Pynikintori). És mi itt egy kávézót kerestünk, ami egy toronyban van, lehet, hogy kilátó is :). És van egy másik torony a tóparton. Amiben az étterem van. További érdekességek és pontosítás itt-angolul. A fesztivál hangulat megkezdéséhez pedig itt van a Belgä örök érvényű száma :) Hallgassátok:

Anne pénteken ment a jégcsarnok mellett berendezett eseményre (itt a hivatalos oldal:), ennek megfelelően szombaton délutánig nem is nagyon tért magához :) Anikót elvittük a reptérre, aztán én hazajöttem, ő meg Juttával a játszótérre (Miska most két hétig az apukájával van - valahol). Annyira mondogatták, hogy szombaton nekem kell Mads-szel berúgni, hogy kezdtem tartani az egésztől kicsit, szóval a készülődés alatt inkább gyorsan meg is ittam 2 db fél literes Kozel sört.

Hét körül megjött Taina, Mads (aki ugye dán) és a 2 gyerekük, kocsiba pattantunk, és Taina főnökének a kertjében kezdtük el a bulit. Taina nem sokáig maradt, inkább csak beköszönt (ő is pénteken volt soros, Anne-val). Én nem vittem semmi enni és innivalót, ami kicsit később nekem úgy tűnt hiba volt, mármint kaptam enni meg inni, csak jobban nézett volna ki, ha viszek valamit. (Ha tudtam volna, vittem volna.) Szóval ücsörögtünk a kertben, én főleg Mads-szel beszélgettem, vagy figyeltem mások finn nyelvű társalgását (Mads ugyanis elég jól beszél már, szóval ő angolul csak velem beszélt). Ott volt a kertiparty-n Timo is az egyik tűzoltó, akivel az edzésre menni szoktam. Örült is nekem nagyon, én meg igyekeztem nem melléülni, mert minél többet iszik, annál inkább közel akar(t) kerülni hozzám, vagy bármilyen nőneműhöz, ezt nem tudhatom, de próbáltam felhasználni a mökkibuiban szerzett tapasztalataimat.

Mondjuk az egyik nő Mads-szet ott helyben leteperte volna, de ez nem az én dolgom :) Az első fellépő (Jari Sillanpää) alatt mi végig a kertben ittunk, és mivel mondtam Mads-nek, hogy nem nagyon bírom a finn pop zenét, ki lettem okosítva, hogy minél többet iszok, annál jobban fog tetszeni... Nem nyilatkozom :)

Aztán, már fogalmam sincs mennyi volt az idő, kb. éjfél lehetett, de csak bementünk Mads-szel ketten a fesztivál területére (ha már megvettük a jegyet 30 euro-ért). Hát, konkrétan olyanok voltunk, mint 2 kiskutya, szaladgáltunk körbe-körbe... Mads húzott maga után, és mindenkivel leálltunk beszélgetni, akit valaha láttunk egyszer is józanon :) Nagyon vicces volt. Az is kiderült, hogy Mads-nek van kedvenc pultosa, nála ittunk 1-1 feles fekete italt (azt hiszem a salmiakki folyákony változata), és 1-1 cidert. Videó itt:

Pedig már nagyon nem voltunk szomjasak... Ezután a kísérőm próbált nekem pasit találni, de csak 2 versenyzőig jutottunk, mindkettőnek leginkább az volt a baja, hogy alacsony volt. Az egyik öreg is. Mindenesetre nem lett párom :) Aztán még rohangáltunk körbe-körbe picit, fizettem én is egy kör piát (csak egy feles fekete izét kértünk, nem voltam hajlandó meginni még egyet... plusz a 2 cider ez volt 18 euro körül), aztán leültünk Taina főnöke mellé egy sörpadhoz, valakivel nagyon beszélgetett. Itt Mads levágott egy monológot nekem, majd felpattant és eltűnt :) Én beszélgettem még Taina főnökével (ha agyonvertek sem tudom a nevét, csak hogy meleg és a párja úgy néz ki, mint ő eggyel kisebb kiadásban...), egyszer csak becsapódott mellénk valaki (nem lenne pontos, ha azt írnám nekiesett az asztalunknak, ez több volt), elmentem wc-re, próbáltam megtalálni Mads-et, bár nagyon nem keresgéltem, aztán hazasétáltam (több mint 5 km). Hajnal 2 után itthon is voltam.

MásAznap aztán úgy dobáltam a rókákat, hogy öröm volt nézni jáááááj. Ezúttal én nem mertem délután kettő előtt kijönni a szobámból, mert féltem, hogy a wc túl messze lesz... De, jelentem már jól vagyok :)

1 komment

Címkék: én helyi

A bejegyzés trackback címe:

https://muumilaakso.blog.hu/api/trackback/id/tr475445657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caddy 2013.08.07. 08:04:15

Gratulálok, nagyon szép teljesítmény! :)
Remélem Mads is előkerült azóta és ő is jól van. :)
süti beállítások módosítása